Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Елина Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Елина Т. А. Отклоняющееся поведение учащихся в учебно-воспитательной работе инженера-педагога в ПТУЗ [Електронний ресурс] / Т. А. Елина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 220-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_36 Проанализированы субъективные и объективные факторы, оказывающие негативное влияние на эффективность и результат учебно-воспитательного процесса в ПТУЗ. В соответствии с построенной схемой взаимосвязи факторов, детерминирующих девиантное поведение учащихся, даны рекомендации по их коррекции и профилактике педагогических конфликтов.Проаналізовано суб’єктивні й об’єктивні фактори, що негативно впливають на ефективність і результат навчально-виховного процесу в ПТНЗ. Відповідно до збудованої схеми взаємозв’язку факторів, детермінуючих девіантну поведінку учнів, подано рекомендації щодо їхньої корекції та профілактики педагогічних конфліктів.The analysis of the subjective and objective factors, having a negative influence on the educational process in Vocational Training Schools efficacy and result is made in the article. Corresponding to the built scheme of the interaction of factors, that determinate students’ deviant behavior, the recommendations on their correction and the prevention of pedagogical conflicts are made.
| 2. |
Елина Т. А. Интегро-дифференционное формирование содержания технических дисциплин [Електронний ресурс] / Т. А. Елина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_6 Рассмотрен интегро-дифференционный подход при структурировании учебного материала технических дисциплин и осуществлении межпредметных связей. Осуществлен анализ взаимосвязи признаковой интеграции и двухкоординатной дифференциации, построены соответствующие модели. Предложен алгоритм интегро-дифференционного структурирования содержания учебной дисциплины.Розглянуто інтегро-диференційний підхід при структуруванні навчального матеріалу технічних дисциплін та реалізації міжпредметних зв’язків. Здійснено аналіз взаємозв’язку ознакової інтеграції та двокоординатної диференціації, побудовано відповідні моделі. Запропоновано алгоритм інтегро-диференційного структурування змісту навчальної дисципліни.The article deals with the integration differentiation approach while structurizing the teaching material for technical disciplines and realizing inter-discipline links. The analysis has been made of the interconnection between the feature integrationand the two-coordinate differentiation, the corresponding models have been built. An algorithm has been suggested of the integration differentiation structurizing the teaching discipline contents.
|
|
|